ostatnia aktualizacja: 24 lutego 2025 roku
§ 1. Postanowienia ogólne
a. Organizator – Mateusz Rucki, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą „Fruta Maniana Mateusz Rucki”, ul. Platynowa 26, 05-191 Nowe Pieścirogi, NIP: 5311718676, e-mail: hola@frutamaniana.pl.
b.Wydarzenie – wydarzenie kulturalno-artystyczne pod nazwą: „Fruta Maniana 2025”, które odbędzie się w dniach 19-22 czerwca 2025 roku w przestrzeni otwartej Zaścianek Babie Lato, Ziemiary 56, 99-417 Bolimów.
c. Bilet wstępu – opłacony Bilet wstępu stanowi elektroniczny dowód zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy Uczestnikiem Wydarzenia oraz Organizatorem, wyraz indywidualnej zgody Uczestnika Wydarzenia na udział w Wydarzeniu oraz wszelkie jej warunki określone w szczególności w niniejszym Regulaminie Wydarzenia. Aktywny Bilet wstępu zawiera unikatowy kod QR uprawniający posiadacza do wejścia na teren Wydarzenia oraz do otrzymania Identyfikatora w Arbuz Office. Bilet wstępu warunkuje wejście na Teren Wydarzenia.
d. Identyfikator (Opaska) – identyfikator wydawany Uczestnikowi przez Organizatora w Arbuz Office, zlokalizowanym na Terenie Wydarzenia, pod warunkiem okazania aktywnego Biletu wstępu i pozytywnego przejścia procesu weryfikacji kodu QR umieszczonego na Bilecie wstępu. Identyfikator ma postać opaski, której wzór ustala Organizator, umieszczonej na trwałe na ręce Uczestnika; Uczestnik Wydarzenia zobowiązany jest do noszenia Identyfikatora na nadgarstku przez cały okres pobytu na Terenie Organizatora w czasie trwania Wydarzenia.
e. Teren Organizatora – wyznaczony fragment terenu pozostający we władaniu Organizatora na czas trwania Wydarzenia, obejmujący Teren Wydarzenia jak również parkingi, wewnętrzne drogi dojazdowe, piesze ciągi komunikacyjne oraz zaplecze techniczne. Lokalizacja Terenu Organizatora może zostać zmieniona przed Wydarzeniem, przy czym Organizator poda informację o zmianie do publicznej wiadomości na stronie https://www.frutamaniana.pl/.
f. Teren Wydarzenia – wyznaczony obszar, na który mogą wejść jedynie osoby posiadające Identyfikator lub Przedstawiciele Organizatora, obejmujący teren na którym będzie odbywać się Wydarzenie, a także pole namiotowe oraz zaplecze organizacyjne przeznaczone do użytku Uczestników Wydarzenia. Lokalizacja Terenu Wydarzenia może zostać zmieniona przed Wydarzeniem, przy czym Organizator poda informację o zmianie do publicznej wiadomości na stronie https://www.frutamaniana.pl/.
g. Uczestnik Wydarzenia – pełnoletnia osoba fizyczna uczestnicząca w Wydarzeniu na podstawie posiadanego aktywnego Biletu wstępu i wydanego na jego podstawie Identyfikatora, a także osoba małoletnia, która w dniu wymiany Biletu wstępu na Identyfikator ma ukończone 16 lat, mogąca uczestniczyć w Wydarzeniu samodzielnie. Uczestnikiem Wydarzenia może być także osoba małoletnia, która w dniu wymiany Biletu wstępu na Identyfikator nie ma ukończonych 16 lat wyłącznie w obecności opiekuna prawnego, na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie Wydarzenia.
h. Służby Porządkowe – powołane przez Organizatora osoby, w tym pracownicy agencji ochrony osób lub mienia, legitymujący się identyfikatorem umieszczonym w widocznym miejscu zawierającym: nazwę wystawcy, numer identyfikacyjny i fotografię, okres ważności, pieczęć i podpis wystawcy celem zapewnienia bezpieczeństwa Uczestników Wydarzenia na Terenie Organizatora. W ramach wykonania swoich uprawnień Służby Porządkowe Wydarzenia uprawnione są w szczególności do kontroli uprawnień Uczestników Wydarzenia do wstępu na Teren Wydarzenia, kontroli stanu trzeźwości oraz odurzenia innymi środkami.
i. Przedstawiciel Organizatora – osoba identyfikująca się identyfikatorem wskazującym na sprawowaną funkcję, wyznaczona przez Organizatora do pomocy w organizacji i nadzorze nad przebiegiem Wydarzenia, upoważniona do podejmowania decyzji i komunikowania ich Uczestnikom Wydarzenia na Terenie Organizatora w imieniu Organizatora w celu organizacji Wydarzenia i zapewnienia bezpieczeństwa i osób uczestniczących w Wydarzeniu.
j. Siła Wyższa – okoliczność wynikająca z lub dająca się przypisać działaniom, zdarzeniom, brakowi zdarzeń lub wypadkom, których Organizator nie mógł przewidzieć, a które pozostają poza kontrolą Organizatora, w tym m.in.: warunki atmosferyczne uniemożliwiające organizację Wydarzenia, zawalenie, powódź, pożar, wybuch, trzęsienie ziemi, osunięcie, szkoda strukturalna, epidemia lub inna naturalna fizyczna katastrofa, brak lub niewystarczająca dostawa prądu, połączeń satelitarnych i innych połączeń komunikacyjnych, działania wojskowe, zamieszki, strajki, działania terrorystyczne, niepokoje społeczne, żałoba narodowa, decyzja organów śledczych, administracji samorządowej lub rządowej, zaistniałe w czasie Wydarzenia, jak i w okresie poprzedzającym Imprezę, gdy uniemożliwia to organizację Wydarzenia lub uniemożliwia kontynuowanie Wydarzenia zgodnie z harmonogramem.
k. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
l. Regulamin – regulamin sporządzony w oparciu o art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną, określający w szczególności zasady i warunki świadczenia usług drogą elektroniczną, zawierania umów sprzedaży za pośrednictwem Serwisu, zasady wykonywania tych umów oraz prawa i obowiązki ich stron, wymagania techniczne niezbędne do korzystania ze serwisu www.frutamaniana.pl oraz tryb postępowania reklamacyjnego, dostępny na stronie serwisu pod adresem www.frutamaniana.pl/regulamin.
m. Regulamin Wydarzenia – niniejszy dokument określający warunki i zasady uczestnictwa w Wydarzeniu.
n. Ustawa o ochronie danych osobowych – ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781).
§ 2. Sprzedaż Biletów wstępu
a. Bilet wstępu nie podlega zwrotowi,
b.nie ma możliwości ponownego wykorzystania Biletu wstępu,
c. Organizator nie ma obowiązku wydania duplikatów zniszczonego lub zagubionego Biletu wstępu,
d. Bilet wstępu zniszczony, uszkodzony lub nieczytelny może być uznany za nieważny i nie podlega obowiązkowi refundacji ani zamiany na inny Bilet wstępu,
e. Bilet wstępu nie może być kopiowany, ani przerabiany.
f. każdy Uczestnik Wydarzenia musi posiadać swój własny, aktywny Bilet wstępu – Bilet wstępu jest jednoosobowy i nie uprawnia do wprowadzania osoby towarzyszącej z wyjątkiem dzieci do 8-go roku życia,
g. dopuszczalna jest odsprzedaż lub przekazanie Biletu wstępu osobie trzeciej na zasadach i warunkach określonych w Regulaminie; podmiot dokonujący pośredniego (z drugiej ręki) zakupu Biletu wstępu jest związany postanowieniami Polityki prywatności oraz Regulaminu Wydarzenia, co potwierdza okazując zakupiony Bilet wstępu celem wejścia na teren Wydarzenia,
h. zmiana programu Wydarzenia, Polityki prywatności i Regulaminu Wydarzenia nie stanowi podstawy do zwrotu Biletu Wydarzenia lub jego ekwiwalentu.
§ 3. Wstęp uczestników na Teren Wydarzenia
a. PAKIET Full – 4 dni – obejmujący:
I. uczestnictwo w Wydarzeniu od dnia 19.06.2025 do dnia 22.06.2025 roku;
II. uprawnienie do wejścia na teren Wydarzenia 19.06.2025 r. od godziny 08.00 i pozostania na nim do dnia 22.06.2025 r. do godziny 22.00;
III. nielimitowane wyżywienie, w skład którego wchodzą dojrzałe i soczyste owoce oraz świeże sałatki i surówki, które będą Uczestnikom Wydarzenia udostępnione w przestrzeni Owocowej Wyspy i Baru Sałatkowego;
IV. pole namiotowe, miejsce parkingowe oraz możliwość udziału we wszystkich prelekcjach, warsztatach i koncertach.
b. PAKIET Full – 4 dni – dla dzieci od 8 do 12 roku życia (urodzonych od 01.01.2013 do 31.12.2016) – obejmujący:
I. uczestnictwo w Wydarzeniu od dnia 19.06.2025 do dnia 22.06.2025 roku;
II. uprawnienie do wejścia na teren Wydarzenia 19.06.2025 r. od godziny 08.00 i pozostania na nim do dnia 22.06.2025 r. do godziny 22.00;
III. nielimitowane wyżywienie, w skład którego wchodzą dojrzałe i soczyste owoce oraz świeże sałatki i surówki, które będą Uczestnikom Wydarzenia udostępnione w przestrzeni Owocowej Wyspy i Baru Sałatkowego;
IV. pole namiotowe, miejsce parkingowe oraz możliwość udziału we wszystkich prelekcjach, warsztatach i koncertach.
c. PAKIET Weekend – 2 dni – obejmujący:
I. uczestnictwo w Wydarzeniu od dnia 21.06.2025 do dnia 22.06.2025 r.;
II. uprawnienie do wejścia na teren Wydarzenia 21.06.2025 r. od godziny 08.00 i pozostania na nim do dnia 22.06.2025 r. do godziny 22.00;
III. nielimitowane wyżywienie, w skład którego wchodzą dojrzałe i soczyste owoce oraz świeże sałatki i surówki, które będą Uczestnikom Wydarzenia udostępnione w przestrzeni Owocowej Wyspy i Baru Sałatkowego, w trakcie obowiązywania Pakietu;
IV. pole namiotowe, miejsce parkingowe oraz możliwość udziału we wszystkich prelekcjach, warsztatach i koncertach, w trakcie obowiązywania Pakietu.
d. PAKIET Weekend – 2 dni – dla dzieci od 8 do 12 roku życia (urodzonych od 01.01.2013 do 31.12.2016) – obejmujący:
I. uczestnictwo w Wydarzeniu od dnia 21.06.2025 do dnia 22.06.2025 r.;
II. uprawnienie do wejścia na teren Wydarzenia 21.06.2025 r. od godziny 08.00 i pozostania na nim do dnia 22.06.2025 r. do godziny 22.00;
III. nielimitowane wyżywienie, w skład którego wchodzą dojrzałe i soczyste owoce oraz świeże sałatki i surówki, które będą Uczestnikom Wydarzenia udostępnione w przestrzeni Owocowej Wyspy i Baru Sałatkowego, w trakcie obowiązywania Pakietu;
IV. pole namiotowe, miejsce parkingowe oraz możliwość udziału we wszystkich prelekcjach, warsztatach i koncertach, w trakcie obowiązywania Pakietu.
e. PAKIET Malucha – dla dzieci poniżej 8 roku życia (urodzonych od 01.01.2017 i później) – obejmujący:
I. uczestnictwo w Wydarzeniu razem z opiekunem / opiekunami prawnymi:
II. nielimitowane wyżywienie, w skład którego wchodzą dojrzałe i soczyste owoce oraz świeże sałatki i surówki, które będą Uczestnikom Wydarzenia udostępnione w przestrzeni Owocowej Wyspy i Baru Sałatkowego;
III: pole namiotowe, miejsce parkingowe oraz możliwość udziału we wszystkich prelekcjach, warsztatach i koncertach.
a. osobie znajdującej się pod widocznym wpływem alkoholu, środków odurzających, psychotropowych lub innych podobnie działających środków, szczególnie, tych wzmagających agresję,
b. osobie posiadającej broń lub inne niebezpieczne przedmioty, materiały wybuchowe, wyroby pirotechniczne, fajerwerki, petardy (w tym hukowe), materiały pożarowo niebezpieczne, napoje alkoholowe, środki odurzające,
c. osobie nie mogącej potwierdzić swojej tożsamości,
d. osobie nie dysponującej aktywnym Biletem wstępu,
e. osobie zachowującej się agresywnie, prowokacyjnie albo w inny sposób stwarzającej zagrożenie dla bezpieczeństwa lub porządku publicznego,
f. osobie, które nie okazała Biletu wstępu lub nie posiada Identyfikatora,
g. jeśli w danym momencie łączna liczba Uczestników Wydarzenia miałaby przekroczyć 999, w tym 300 w jakimkolwiek budynku położonym na Terenie Organizatora.
§ 4. Partnerzy Zewnętrzni
§ 5. Zasady organizacyjne i porządkowe
a. weryfikacji uprawnień osób obecnych na Terenie Wydarzenia do uczestnictwa w Wydarzeniu, a w przypadku stwierdzenia ich braku – do wezwania ich do opuszczenia Wydarzenia;
b. wezwania Uczestników Wydarzenia do opuszczenia Terenu Wydarzenia w przypadku gdy liczba Uczestników Wydarzenia osiągnie 999 osób;
c. legitymowania osób w celu ustalenia ich tożsamości;
d. przeglądania zawartości bagaży i odzieży osób w przypadku podejrzenia, że osoby te wnoszą lub posiadają przedmioty, których posiadania jest zabronione w myśl niniejszego Regulaminu Wydarzenia lub obowiązujących przepisów prawa.
a. niszczenie oznaczeń i tablic informacyjnych, nośników reklamowych, urządzeń i sprzętu znajdującego się na Terenie Organizatora, a także wszelkiego innego mienia;
b. podejmowanie działań mających na celu przerwanie bądź zakłócenie przebiegu Wydarzenia;
c. używania obraźliwego, wulgarnego słownictwa, głoszenia i wywieszania haseł o treściach wulgarnych, dyskryminujących i rasistowskich oraz nawoływania do konfliktów, w szczególności na tle rasowym, narodowościowym, religijnym, społecznym czy seksualnym;
d. wywieszania niedopuszczonych wcześniej przez Organizatora transparentów;
e. rzucania przedmiotami;
f. rozniecania ognia, a także palenia tytoniu w miejscach, gdzie jest to niedopuszczalne;
g. załatwiania potrzeb fizjologicznych poza miejscami do tego wyznaczonymi;
h. zaśmiecania;
i. blokowania wyjść oraz dróg ewakuacyjnych;
j. wnoszenia na teren Wydarzenia środków odurzających, substancji psychotropowych i napojów alkoholowych;
k. wnoszenia, posiadania, a także używania bezzałogowych statków powietrznych, dronów, oraz innych obiektów unoszących się w powietrzu;
l. wnoszenia i używania deskorolek, longboardów, pojazdów jednośladowych, rolek, wrotek i wszelkich innych sprzętów podobnego rodzaju, poza miejscami do tego wyznaczonymi;
m. spożywania napojów alkoholowych
§ 6. Prawa i obowiązki Uczestników Wydarzenia
a. posiadać przy sobie Identyfikator i okazywać go każdorazowo na żądanie Służb Porządkowych oraz Przedstawicieli Organizatora;
b. zachowywać się w sposób zgodny z prawem, dobrymi obyczajami i zasadami współżycia społecznego, w tym nie zagrażać bezpieczeństwu innych osób obecnych na Wydarzeniu – przestrzegając postanowień Regulaminu Wydarzenia;
c. stosować się do zarządzeń i poleceń pracowników Służby Porządkowych oraz przedstawicieli Organizatora, a w przypadku interwencji funkcjonariuszy Policji, Państwowej Straży Pożarnej, Straży Granicznej, Żandarmerii Wojskowej lub pracowników albo funkcjonariuszy innych uprawnionych służb i organów – do wykonywania ich poleceń;
d. niezwłocznie zgłaszać Służbom Porządkowym i przedstawicielom Organizatora wszelkie dostrzeżone nieprawidłowości, zagrożenia i sytuacje alarmujące;
e. stosować się do obowiązujących przepisów w zakresie bezpieczeństwa epidemiologicznego, poleceń Organizatora i Służb Porządkowych w celu zachowania bezpieczeństwa epidemiologicznego Wydarzenia.
§ 7. Parkingi
§ 8. Pole namiotowe
§ 9. Reklamacje
§ 10. Przetwarzanie danych osobowych oraz zgoda na wykorzystanie wizerunku, licencja
a. organizacji Wydarzenia,
b. spełnienia przez Organizatora wymogów wynikających z nałożonych na niego obowiązków wynikających z przepisów obowiązującego prawa, w tym wytycznych Głównego Inspektoratu Sanitarnego
c. zapewnienia bezpieczeństwa epidemicznego Uczestników Wydarzenia,
d. wizerunek osób przebywających na Terenie Organizatora może zostać utrwalony, a następnie rozpowszechniany dla celów dokumentacyjnych, reklamowych oraz promocyjnych Wydarzenia, Organizatora, a także sponsorów Organizatora. Zgoda na wykorzystanie wizerunku Uczestnika Wydarzenia następuje z chwilą wstępu na Teren Organizatora.
a. listownie: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa;
b. przez elektroniczną skrzynkę podawczą dostępną na stronie: https://www.uodo.gov.pl/pl/p/kontakt;
c. telefonicznie poprzez infolinię, pod numerem: 606-950-000.
a. utrwalania i zwielokrotniania utworu – wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową;
b. obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono – wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy;
c. rozpowszechniania utworu w sposób inny niż określony w lit. b – publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym,
d. rozpowszechniania w dowolnej formie, wprowadzanie do pamięci komputera, wykorzystania do promocji i organizacji wydarzeń przez Organizatora, udostępniania sponsorom oraz partnerom Organizatora w celu ich promocji w kontekście udziału w wydarzeniach, zamieszczania i publikowania w wydawnictwach o wydarzeniach, rozpowszechniania na stronie internetowej Organizatora, na promocyjnych materiałach drukowanych Organizatora, w prasie, na innych stronach internetowych oraz w przekazach telewizyjnych, publikowania w mediach społecznościowych, w tym na fanpage’u Organizatora, w tym na profilu Organizatora w Instagram, Facebook etc., również z opatrzeniem komentarzem, notatką, opisem.
§ 11. Postanowienia końcowe
a. z uwagi na potrzebę zapewnienia prawidłowego przebiegu Wydarzenia oraz zapewnienia bezpieczeństwa Uczestnikom Wydarzenia;
b. w celu usunięcia błędów lub omyłek w treści Regulaminu Wydarzenia;
c. w celu dostosowania Regulaminu do obowiązujących przepisów prawa;
d. gdyby potrzeba dokonania zmiany Regulaminu Wydarzenia wynikła z okoliczności niezależnych od Organizatora, które wystąpiły po ogłoszeniu Regulaminu Wydarzenia, a których Organizator nie mógł wcześniej przewidzieć.
Masz pytania? Brak odpowiedzi w naszym FAQ?
Napisz do nas na adres:
hola@frutamaniana.pl
© 2025 Fruta Maniana